如果

如果有一天
我能够飞翔
穿梭于云层中
我会不小心失去重心
就这样重重的跌了下来?

如果有一天
我和你街头偶遇
你会不会只瞄我一眼
就这样远远的离我而去?

如果有一天
我变成了一只鸟
你会不会把我射下来
就这样让我失去了自由?

如果有一天
我变成了别人
你会不会喜欢那个我
还是让我这样离你远去?

2 评论:



J 说...

You see, I found this page!
I love the layout, just tranquil and peace. Why I can't see this template? Haha..... ;P

Unknown 说...

hide and seek.. and congrats that you found the page...
thanks for my NO.1 fans....
and glad that i'm one of the big fan of ur blog...
great lyrics there